diumenge, 27 de maig de 2012

Avantguardes, Proposta 1

Per la 1º proposta de les Avantguardes, jo he elegit com a temes el neoplasticisme i l'art pop.
La raó per la meva elecció es ben simple: curiositat.
Hem feia gràcia imaginar-me com quedaria la fusió d'un estil tant simple com el neoplasticisme (basat en linies i colors), amb un estil tant comercial com l'art pop.

Per el meu projecte jo he utilitzat com a base les obres:

"Composició amb vermell, groc i blau" de Piet Mondrian (Neoplasticisme)


i la composició "Pop art Kiss" , d'autor anònim (també sortia com obra d'Andy Warhol en el buscador).


Utilitzant aquestes dues obres, jo he repetit l'obra de Mondrian fent-la jo mateixa amb el photoshop i el paint, convertint-la en un fons repetit 4 cops, i he traspassat el llabis del pop art en ell.
El resultat ha sigut aquest:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada