dimarts, 7 de febrer de 2012

1r trimestre

En aquest primer trimestre en el que he estat estudiant al Marius Torres, he de dir que hi ha hagut coses que m'agradaven i coses que no. També he d'admetre que hi ha d'altres que pensava que eren d'una manera i han resultat ser diferents, però ves! Això passa amb tot no? :)
En questió d'assignatures, he après molt sobre diferents tècniques de pintura. Per exemple: a tremp d'ou, les ceres, l'acuarel·la, el grafit... Que voleu que digui, si no savia ni que existia una pintura anomenada "a tremp d'ou" fins que la professora la va mencionar!
Una de les coses que més hem van agradar van ser els deures de Grafico Plàstiques. Tots ens havien enviat deures llargs i pesats per les vacances, però la Montse ens en va donar uns d'amens i divertits. Els meus preferits van ser el de pintar sobre el nostre cos, el de pintar amb els ulls tancats... vaig trobarlos molt divertits.
D'altres assignatures els deures que més hem van agradar van ser els de Filosofia. Haviem de fer una reflexió, i ho vaig trobar molt interessant.
Bé, en conclusió: Tot i que hi ha coses que m'han decepcionat, he d'admetre que també n'hi ha moltes que m'han agradat. I per tant, el meu primer trimestre al Marius ha set molt interessant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada