dimecres, 21 de setembre de 2011

Qui i Perquè?



Doncs bé, jo no es que sapigui molt bé que s'ha de posar al començar un blog, així que he decidit explicar-vos una mica sobre mí i per què he creat aquest blog. :)
Soc una noia de 1r de Batxiller, que acaba de cambiar de centre per a poder fer el que li agrada, el Batchiller Artístic. Aquest és el meu primer any en el Institut Màrius Torres, i la primera vegada que surto del que "coneixo" per a adentrar-me en un lloc completament nou i "desconegut", i així poder estudiar el que m'agrada, les Arts.
Aquest blog ha set creat per a poder-hi penjar els dibuixos que vaig fent, i així rebre les vostres crítiques (no sigueu molt durs, sisplau!) i comentaris. Al cap i a la fi ja ho sabeu, d'aquest punt endavant sol es pot millorar! ;)
Espero que m'acompanyeu en aquest camí, el que comença quan no saps res, i segueix endavant passi el que passi.
   -Fins aviat!
                         Jo ;P

4 comentaris: